NY LOTTNING

Eftersom Cynthia inte har svarat på våra mejl och varningar, blir vi tvungna att lotta om en vinnare. Så vi ber er som ville vinna "Jacob och Bella" postern att kommentera här, så att vi vet att ni fortfarande är kontaktbara.

Cynthia, om du ser detta så har du tills imorgon på dig, annars lottar vi en ny vinnare!

MVH
TwilightHumans

ps. Vi flyttar fram "Aktiva" premiären tills denna fredagen istället.

Hon har hört av sig nu! ;)

Kommentarer - Tryck för att kommentera
Postat av: cynthia!!!

2010-09-22 @ 06:21:07
Postat av: cynthia

hej jag är så ledsen men jag har inte fåttt några meeejl :O:O

jag har kollat jätte länge i inkorgen, asså min kompis läser bloggen ska ge bort postern till henne för hon e helt jävla galen i den :O så jag upprepar

min mejladress är

[email protected]



hoppas era mejl kommer rätt nu för jag har då inte fått nåra :/

2010-09-22 @ 06:23:06
Postat av: josephine- VA MED I DAGENS BLOGG TÄVLING!!

skulle inte ni bli mer aktiva???????????

2010-09-25 @ 19:45:17
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här <3 :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-