Eclipse Filmrecension

ECLIPSE FILM RECENSION:
Nu ska vi här på TwilightHumans ge en Film recension av filmen "Eclipse" som är den tredje filmen i serien!

Linnéa Tycker:
Jag tycker att filmen var suveränt bra, den var så bra ihopklippt och ihopsatt, så man förstog den nästan även om man inte läst boken eller sett de tidigare filmerna. Jag tycker att de hade blandat alla genrena som skulle vara med lagom mycket, och lagom bra. Filmen var romantisk, dramatisk men samtidigt väldig rolig, Jag skrattade en stor del av filmen, och många andra i biosalongen också. Alltså tycker jag det är VÄLDIGT bra gjort av regissören David Slade. Han har gjort ett mycket bra jobb! Jag har många favoritscener i filmen, men om jag ska välja en av dem så är det nog när SPOILER: [Edward friar till bella].
Jag ger filmen 10/10! =)


Maja Tycker:

Jag ÄLSKAR Eclipse och tycker att det är Världens bästa film. Den är spännande, romantisk och lite lagom läskig ibland :), men ändå rolig. Jag tycker att alla som har varit med och gjort Eclipse har gjort ett väldigt bra jobb tillsammans, och jag tänker se Eclipse på bio minst 1 gång till iallafall. :)

Jag ger filmen 10/10! :)

 

 

 

 


Kommentarer - Tryck för att kommentera

Kommentera inlägget här <3 :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-