Nya omslag på tre av böckerna

Hejsan! Igår när jag handlade blev jag helt chockad när jag såg bokomslagen för Om jag kunde drömma, När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta.
Dem såg ut som filmomslagen, visserligen är det inte speciellt nytt, men det var längesen jag var med och handlade.

     

Bilderna är lånade från CDON.com , hittade inga större format, tyvär!

Har ni sett detta innan, eller är det nytt för er också? 

  


Kommentarer - Tryck för att kommentera
Postat av: joz

sett dom många gånger och jag tycker dom är skit fula!!

2010-08-12 @ 19:42:46
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag har sett dem väldigt många gånger.

Jag tycker inte att dem är fula.., men nog gillar jag dem vanliga mer.

2010-08-13 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här <3 :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-