Inga kommentarer...

Varför är det ingen som kommenterar längre efter att tävlingen är slut? Har ni slutat läsa vår blogg?
Det är inte kul att lägga ner tid på saker som ingen uppskattar. Vi sitter väldigt länge varje dag för att hitta intressanta saker som inte alla andra Twilight bloggar har, och det är väldigt svårt.

Krävs det en tävling för att ni ska kommentera? Är det tävlingar som drar er till bloggen?

Vi har ändå ett antal besökare som håller statistiken varje dag, men varför kommenterar ni inte?

Är det en tråkig blogg så vill vi gärna att ni ska säga det. Är det för dålig uppdatering, säg det då!

Detta är inte menat som gnäll/arghet, utan mest bara att vi vill veta vad vi ska göra åt det!


Så jag tycker att ni som läser detta inlägg, ska kommentera nu! Så vi vet att ni bryr er och att ni vill att vi ska ha kvar bloggen. Ni som tycker det är en tråkig blogg, eller dålig uppdatering säg det, så att vi kan förbättra det.

Kommentarer - Tryck för att kommentera
Postat av: Mandy

Jag läser eran blogg varje dag. x)

Men jag kommenterar typ aldrig för att jag inte har något speciellt att säga bara. Det blir bara typ, coolt eller ni har en grym blogg typ. :P

Men jag ska ta och rycka upp mig, kommentera mera!



(Nu var jag riktigt ärlig)

2010-08-05 @ 00:11:39
URL: http://twibrains.blogspot.com
Postat av: Lollo

Jag läser er blogg en gång om dagen.

Men som de flesta andra gör jag ganska mycket nu när det är sommar. Jag hinner bara läsa nåra bloggar och kolla några saker varje dag.

Jag ska försöka kommentera mer, men det är ofta som för Mandy; Iblande finns det nästan ingenting annnat att kommentera än: coolt eller kanske snyggt.

2010-08-05 @ 20:06:01
Postat av: emmelie

läser eran blogg varje dag, den är jättebra och ni får inte ta bort den :D

2010-08-06 @ 10:57:22
Postat av: maria

läser er blogg varje dag och uppdatera gärna alltid!

2010-08-17 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här <3 :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-