Dagens fråga: Vilken film är bäst?

Hejsan dagens fråga är "Vilken film tycker du är bäst?" av dem i twilightsagan då.
Motivera gärna ditt svar. 

  


Kommentarer - Tryck för att kommentera
Postat av: Micki

Eh eh, åååh det är så svårt att välja!

Tycker om alla :)

Men hmm, Älskar Eclipse för där är Jacob med&Bree, New moon är Jacob med mycket, Twilight är bara för underbar<3

2010-08-05 @ 17:28:30
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag kan inte betämma mej om det är Twilight eller Eclipse som är bäst av dem.

Men jag vet att New Moon inte är den bästa - även om den är väldigt bra.

2010-08-07 @ 14:08:53
Postat av: Matilda

Eclipse & twilight är det mest spänning i, fast i eclipse är det mer kärlek. Så jag kan inte riktigt bestämma mig.

New moon är också helt underbar, fast twilight & eclipse är liiite bättre.

2010-08-08 @ 13:20:27
Postat av: tove

Eclipse!!;);)

2010-08-09 @ 16:42:12
Postat av: Anonym

new moon är bäst, för den gråter jag alltid mest på..jag är som sagt en trogen taem edward, och då är man ju typ lika glad som Bella att se honom igen i slutet av filmen!

2010-10-19 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här <3 :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-